In urma cu vreo 2 ani am facut un curs de “servicii stelare”. Se referea la cum sa oferi servicii exceptionale clientilor.
Ni s-a spus ca STAR vine de la: Seamless, Trustworthy, Attentive si Resourceful.
O sa descriu acest concept, ajutandu-ma de un exemplu. Este vorba de serviciile oferite de cabinetul stomatologic – Perfect Smile Studio.
Seamless: Clientul se asteapta ca prestatorul sa coordoneze lucrurile pentru el. Sa fie “ghidul” in serviciile de care are nevoie. Ei bine, doamna doctor stomatolog, Oana Vladuca a fost ghidul meu. Initial a preluat toate informatiile medicale de care avea nevoie prin intermediul unui chestionar completat de mine in sala de asteptare. A urmat prezentarea clinicii si a serviciilor oferite, dupa care mi-a detaliat procedurile care ma interesau pe mine: detartraj si albirea dintilor.
Trustworthy: Clientii vor sa simta ca se afla pe maini bune si ca promisiunile vor fi respectate. Eu am simtit asta de la inceput. Pe de o parte, datorita sigurantei pe care d-na doctor stomatolog mi-a transmis-o prin modul ei de lucru (imi explica la fiecare pas ce anume o sa mi se intample), iar pe de alta parte prin felul in care arata cabinetul. Trebuie sa recunosc ca am ramas placut surprinsa sa vad ca fiecare salon al cabinetului are o tematica si o culoare predominata.
Attentive: Clientii vor sa fie bagati in seama rapid si politicos si sa fie tratati cu respect. Asa am fost si eu tratata. De cum am ajuns la clinica stomatologica domnisoarele asistente mi-au aratat atentie si disponibilitate. M-au indrumat cand am avut nelamuriri legate de modul de completare al chestionarului initial si m-au asigurat ca d-na doctor o sa ma preia in cateva minute, conform programarii.
Resourceful: Clientii vor o abordare flexibila a serviciilor si solutii creative. Si acest criteriu a fost indeplinit de acest cabinet stomatologic. Ce mi s-a parut creativ? Faptul ca te puteai uita la TV in timpul procedurii stomatologice. Inovativ mi s-a parut si cabinetul pentru copii, special creat si decorat astfel incat sa le inlature micutilor frica de stomatolog.
Aceasta este pe scurt o descriere aplicata a serviciilor STAR.
Cand aveti o afacere si doriti sa livrati servicii exceptionale, incercati sa tineti cont de urmatoarele:
– Depasiti asteptarile clientului;
– Faceti un client sa se simta special;
– Creati clientului o experienta pozitiva, memorabila;
Mai multe informatii despre cabinetul Perfect Simle Studio gasiti pe http://www.perfectsmilestudio.ro/.